Cum se livrează?

DIVINO  livrează în toată țara, direct din depozitul propriu. Durata de livrare variază în funcție de modalitatea de plată aleasă. În cazul plăților efectuate prin transfer bancar, livrarea se face numai după ce banca a confirmat plata integrală.

Toate comenzile se confirmă prin e-mail.

Taxa de livrare

Livrăm doar în Iași. GRATUIT, în aceeași zi, pentru comenzi în Iași până la orele 16:00! Comenzi minime: IAȘI – 100 lei (Tel: 0773 712 324).

Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați: 0773 712 324 – Liviu Spiridon

Livrare proprie în Iași.

Pe timpul transportului, toate produsele sunt asigurate de companie. Durata de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și de locația destinatarului. DIVINO  nu compensează întârzierile. Nicio comandă nu poate fi anulată din cauza întârzierii la livrare. Totuși, dacă livrarea întârzie mai mult de 3 zile, în condițiile în care adresa indicată e corectă, comanda poate fi anulată și vi se va returna întreaga sumă achitată, fără alte daune.

În cazul în care întârzierea se datorează faptului că adresa indicată e greșită sau clientul a fost de acord cu întârzierea, comanda nu poate fi anulată și nu se acordă nicio compensare.

DIVINO nu răspunde pentru întârzierile datorate înscrierii greșite, de către client, a informațiilor de livrare și a datelor sale de contact. În această situație, clientul nu poate cere anularea comenzii, iar definitivarea ei va fi stabilită cu firma care face livrarea.

În cazuri independente de voința noastră sau a transportatorului – condiții meteo nefavorabile, cazuri de forță majoră – durata timpului de livrare poate crește și vă vom informa prin email sau telefon.

Vă rugăm să verificați produsele la livrare, în prezența reprezentantului transportatorului și să ne informați pe foaia de însoțire a mărfii în legătură cu eventualele produse deteriorate sau lipsă la livrare. Pentru a beneficia de compensare, declarația de daune sau lipsuri trebuie să ne parvină în 48 de ore.

DIVINO își rezervă dreptul de a nu accepta comenzi de la anumiți clienți și livrări către anumite adrese. 

RETUR

Clienții pot returna produsul în termen de 48 de ore de la primirea coletului, dacă produsul nu a fost desigilat. Dacă a fost desigilat, produsul poate fi returnat doar în condiția în care există defect de dop sau defecte de fabricare. 

Banii vor fi înapoiați în contul de client din magazinul online sub formă de credit, sau vor fi transferați prin transfer bancar în contul menționat de client în termen de 7 zile de la primirea produsului / produselor și după confirmarea returului.

Ai peste 18 ani? Trebuie să verificam că ai peste 18 ani pentru a accesa acest site.